Самостійна робота icon

Самостійна робота




Скачати 113.68 Kb.
НазваСамостійна робота
Дата23.11.2012
Розмір113.68 Kb.
ТипДокументи


САМОСТІЙНА РОБОТА

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №1. РИСУНОК ТІЛ ОБЕРТАННЯ ТА ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ З ПЛОСКИМИ ГРАНЯМИ

ЗАВДАННЯ №1. ГЕОМЕТРИЧНІ ТІЛА З ПЛОСКИМИ ГРАНЯМИ (ПРИЗМА)

(20 годин)


ЗМІСТ

Виконання рисунку геометричного тіла гранчастої форми – призми. Дослідження конструкції форми з точки зору її просторової організації, матеріалу, з якого вона створена, її функціонального призначення. Вивчення поверхні, ограненої різнокутовими геометричними площинами. Конструктивні та вузлові точки та лінії та їх графічне зображення. Чотири точки кутів основи, точка верхівки та вісім ліній ребер. Знаходження конструктивних вузлів-пунктів, спрямовуючих ліній та вісі (або кількох). Моделювання об’єкта тоном. Узагальнення рисунка.

Література: [1],[2],[3],[4],[6],[7],[10],[11],[14],[15],[17],[18],[19].


ЗАВДАННЯ №2. ТІЛО ОБЕРТАННЯ ( КУЛЯ) (20 годин)

Вивчення конструкції тіла обертання, його структурної основи. Дослідження конструкції форми з точки зору її просторової організації, матеріалу, з якого вона створена, її функціонального призначення. Побудова вірної форми кола. Намічання лінії власної тіні, що пройде по окружності. Виявлення тоном кулі штрихом по формі. Поступове зменшення освітленості куля від світлої плями в усіх напрямках, її перехід у власну тінь. Утворення падаючої тіні перетинанням променів світла, що торкаються поверхні предмета, на який падає тінь. Намічання тла після закладання основних світлотіньових співвідношень предмета.

Література: [1],[2],[3],[4],[6],[7],[10],[11],[14],[15],[17],[18],[19].


^ ЗАВДАННЯ №3. НАТЮРМОРТ З ГРУПОЮ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ

(ПІРАМІДА ТА ЦИЛІНДР) (22 години)

Вивчення конструкції тіла обертання та тіла гранчастої форми, їх структурної основи. Дослідження конструкції форм з точки зору її просторової організації, матеріалу, з якого вони створені, їх функціонального призначення. Компоновка групи тіл у просторі з урахуванням співвідношення мас. Вивчення поверхні, ограненої різнокутовими геометричними площинами. Конструктивні та вузлові точки та лінії та їх графічне зображення. Чотири точки кутів основи, точка верхівки та вісім ліній ребер. Знаходження конструктивних вузлів-пунктів, спрямовуючих ліній та вісі (або кількох). Побудова циліндра за законами конструкції та перспективи. Вивчення впливу на побудову циліндра освітлення та точки зору. Моделювання групи предметів тоном, виявлення форми. Закладання тла після закладання основних світлотіньових співвідношень предмета. Узагальнення рисунка.

Література: [1],[2],[3],[4],[6],[7],[10],[11],[14],[15],[17],[18],[19].


^ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ. НАТЮРМОРТ З ГЕОМЕТРИЧНИМИ

ФІГУРАМИ. НАТЮРМОРТ З ПОБУТОВИМИ ПРЕДМЕТАМИ.

ЗМІСТ

ЗАВДАННЯ №1. НАТЮРМОРТ З КІЛЬКОМА ПОБУТОВИМИ ПРЕДМЕТАМИ РІЗНОГО РОЗМІРУ ТА ФОРМИ, РІЗНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА ФАКТУРИ (20 годин)

Компоновка групи тіл у просторі з урахуванням співвідношення мас. Розташування групи предметів у просторі. Вивчення розташування предметів один відносно одного і відносно тла, їх розгляд зверху та в профіль для перевірки для перевірки правильності розташування предметів у просторі. Пошук співвідношення мас. Лінійна побудова предметів за законами побудови геометричних тіл з урахуванням ракурсів. Вивчення форми, розміру, кольору, фактури кожного предмета, їх пропорційних співвідношень. Моделювання предметів світлотінню, виявлення об’єму. Побудова падаючих тіней, що підкреслюють положення предметів у просторі. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[3],[4],[6],[7],[10],[11],[14],[15],[17],[18],[19].


ЗАВДАННЯ №2. НАТЮРМОРТ З ДРАПІРОВКОЮ, КІЛЬКОМА ПОБУТОВИМИ ПРЕДМЕТАМИ, ФРУКТОМ ЧИ ОВОЧЕМ (20 годин)

Розташування групи предметів у просторі. Вивчення розміщення предметів один відносно одного і відносно тла, їх розгляд зверху та в профіль для перевірки для перевірки правильності розташування предметів у просторі. Пошук співвідношення мас. Лінійна побудова предметів за законами побудови геометричних тіл з урахуванням ракурсів. Вивчення форми, розміру, кольору, фактури кожного предмета, їх пропорційних співвідношень. Моделювання предметів світлотінню, виявлення об’єму. Моделювання складок драпіровки з урахуванням текстури тканини. Побудова падаючих тіней, що підкреслюють положення предметів у просторі. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[3],[4],[6],[7],[10],[11],[14],[15],[17],[18],[19].


ЗАВДАННЯ №3. НАТЮРМОРТ З КІЛЬКОМА РІЗНИМИ ЗА ФОРМОЮ ТА ФАКТУРОЮ ПОБУТОВИМ ПРЕДМЕТОМ, ФРУКТАМИ ТА ОВОЧАМИ ТА ДРАПІРОВКОЮ (20 годин)

Розташування групи предметів у просторі. Пошук співвідношення мас. Лінійна побудова предметів за законами побудови геометричних тіл з урахуванням ракурсів. Вивчення форми, розміру, кольору, фактури кожного предмета, їх пропорційних співвідношень. Моделювання предметів світлотінню, виявлення об’єму. Моделювання складок драпіровки з урахуванням текстури тканини. Побудова падаючих тіней, що підкреслюють положення предметів у просторі. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[3],[4],[6],[7],[10],[11],[14],[17],[18],[19].


^ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІІ. РИСУНОК СКЛАДНОГО НАТЮРМОРТУ З ПРЕДМЕТАМИ ПОБУТУ, ДРАПІРОВКОЮ ТА ГІПСОВИМИ ДЕТАЛЯМИ. РИСУНОК ГІПСОВОЇ ВАЗИ З ДРАПІРОВКОЮ

ЗМІСТ

ЗАВДАННЯ №1. РИСУНОК ГІПСОВОГО РЕЛЬЄФУ (20 годин)

Композиційне розміщення рельєфу на аркуші. Ведення рисунку від цілого, загального виду орнаменту, органічно пов’язаного з плінтом. Розбір схематичної побудови композиції орнаменту по осям і лініям, намічання загального каркасу. Намічання крайніх точок горизонтальних і вертикальний меж предмета. Визначення загальної маси орнаменту та його основних елементів. Ведення рисунку за принципом «від загального до конкретного», уточнення пропорційних співвідношень висоти та ширини орнаменту, його крупних частин по вертикальним і горизонтальнім осям. Після великих співвідношень – намічання деталей, від найбільших до дрібних. Прорисовка форм з урахуванням перспективних скорочень. Аналіз об’ємних і лінійних співвідношень, уточнення конструктивної побудови форми. Прорисовка дрібних деталей. Намічання власних і падаючих тіней. Виявлення великих тональних співвідношень. Глибша прорисовка світлотіньових співвідношень, виявлення напівтонів, рефлексів. Проробка форми на освітленій поверхні орнаменту. Узагальнення рисунку, гармонійне підкорення деталей цілому, загальній формі.

Література: [1],[2],[3],[6],[7],[10],[11],[14],[17],[18],[19].


^ ЗАВДАННЯ №2. НАТЮРМОРТ З ГІПСОВОЮ ВАЗОЮ ТА ФРУКТОМ

(20 годин)

Розташування групи предметів у просторі. Пошук співвідношення мас. Аналіз натури в цілому, вивчення її характерних особливостей і великої форми. Конструктивний аналіз. Лінійна побудова предметів за законами побудови геометричних тіл з урахуванням ракурсів. Моделювання предметів світлотінню, виявлення об’єму. Порівняльний аналіз тональних і матеріальних відмінностей предметів. Побудова власних і падаючих тіней, що підкреслюють положення предметів у просторі. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[3],[4] [6],[7],[10],[11],[14],[17],[18],[19].


ЗАВДАННЯ №3. НАТЮРМОРТ З ВАЗОЮ, ФРУКТОМ ЧИ ОВОЧЕМ ТА ДРАПІРОВКОЮ (22 години)

Розташування групи предметів у просторі. Вивчення розміщення предметів один відносно одного і відносно тла, їх розгляд зверху та в профіль для перевірки для перевірки правильності розташування предметів у просторі. Пошук співвідношення мас. Лінійна побудова предметів за законами побудови геометричних тіл з урахуванням ракурсів. Вивчення форми, розміру, кольору, фактури кожного предмета, їх пропорційних співвідношень. Моделювання предметів світлотінню, виявлення об’єму. Порівняльний аналіз тональних і матеріальних відмінностей предметів. Побудова власних і падаючих тіней, що підкреслюють положення предметів у просторі. Побудова падаючих тіней, що підкреслюють положення предметів у просторі. Моделювання складок драпіровки з урахуванням текстури тканини. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[3],[4],[6],[7],[10],[11],[14],[15],[17],[18],[19].


^ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІV. АРХІТЕКТУРНІ ДЕТАЛІ. РИСУНОК ОРНАМЕНТУ

ЗМІСТ

ЗАВДАННЯ №1. РИСУНОК ГІПСОВОГО РЕЛЬЄФУ КАПІТЕЛІ КОЛОНИ

(20 годин)

Компоновка, розміщення на площині аркуша маси плінта з капітеллю. Аналіз натури в цілому, вивчення її характерних особливостей і великої форми. Конструктивний аналіз. Лінійна побудова за законами побудови геометричних тіл з урахуванням ракурсу. Моделювання світлотінню, виявлення об’єму. Побудова власних і падаючих тіней. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[3],[4] [6],[7],[10],[11],[14],[17],[18],[19].


ЗАВДАННЯ №2. НАТЮРМОРТ З ГІПСОВИМ РЕЛЬЄФОМ З ОРНАМЕНТОМ (ПАЛЬМЕТТА) (20 годин)

Обрання точки зору. Вивчення загальної форми, дослідження профільного ракурсу плінта з рельєфом. Виконання ескізу. Перехід до роботи на основному аркуші. Компоновка фрагменту рослини разом з плінтом. Узагальнена характеристика всього зліпку. Виявлення основної вісі руху та основних пропорцій. Прорисовка деталей. Ліплення форми світлотінню. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[3],[4] [6],[7],[10],[11],[14],[17],[18],[19],23].


ЗАВДАННЯ №3. НАТЮРМОРТ З ГІПСОВИМ РЕЛЬЄФОМ З ОРНАМЕНТОМ (АКАНТ) (22 години)

Обрання точки зору, ракурсу. Виконання ескізу. Композиційна розмітка на папері. Вивчення загальної форми, дослідження профільного ракурсу плінта з рельєфом. Перехід до роботи на основному аркуші. Компоновка фрагменту рослини разом з плінтом. Побудова орнаменту від загального до дрібного. Вивчення пропорційних співвідношень загальних висоти та ширини орнаменту, його крупних частин по вертикальним і горизонтальним осям. Допоміжні лінії, розтини або профільні лінії глибини рельєфу. Узагальнена характеристика всього зліпку. Виявлення основної вісі руху та основних пропорцій. Аналіз об’ємних і лінійних співвідношень, конструктивної побудови. Уточнення характеру форми. Прорисовка деталей. Ліплення форми світлотінню. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[3],[4] [6],[7],[10],[11],[14],[17],[18],[19],23].


^ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ V. РИСУНОК ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ (ПРЕДМЕТИ ДЛЯ ОЗДОБЛЕННЯ ІНТЕР’ЄРУ, ПРЕДМЕТИ СЕРВІРУВАННЯ СТОЛУ, ПРЕДМЕТИ ТУАЛЕТУ, СУВЕНІРИ)

ЗМІСТ

ЗАВДАННЯ №1. РОЗРОБКА ЕСКІЗУ ТА РИСУНОК НАСТІЛЬНОГО ГОДИННИКА (М’ЯКІ МАТЕРІАЛИ) (20 годин)

Розробка ескізу годинника графітним олівцем. Перехід до роботи на основному аркуші. Розробка дизайну виробу в тонких лініях графітним олівцем. Компоновка предмету на площині аркуша. Прорисовка деталей. Перехід до роботи м’якими матеріалами (техніка за вибором). Закладання загальних плям кольору. Світлотіньове моделювання. Робота з тоном. Використання засобів роботи штрихом. Проробка деталей. Фіксація рисунку.

Література: [4],[5],[6],[10],[14],[17],[18],[19],23].


ЗАВДАННЯ №2. РОЗРОБКА ЕСКІЗУ ТА РИСУНОК ПРЕДМЕТУ ТУАЛЕТУ (НЕСЕСЕР) (22 години)

Вивчення історичних прикладів даного типу виробу, їх конфігурації, складових кожного з існуючих підтипів, технік виконання. Розробка ескізу майбутнього виробу графітним олівцем. Перехід до роботи на основному аркуші. Розробка дизайну виробу в тонких лініях графітним олівцем. Компоновка предмету на площині аркуша. Прорисовка деталей. Світлотіньове моделювання. Робота з тоном. Закладання тіней – власних і падаючих. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [2],[4],[5],[6],[10],[14],[17],[18],[19],23].


ЗАВДАННЯ №3. РОЗРОБКА ЕСКІЗУ ТА РИСУНОК РАМИ ДЛЯ ДЗЕРКАЛА (20 годин)

Вивчення історичних прикладів даного типу виробу, технік їх виконання. Розробка ескізу майбутнього виробу графітним олівцем. Перехід до роботи на основному аркуші. Розробка дизайну виробу в тонких лініях. Ескізне розташування майбутнього виробу в інтер’єрі, обрання стилю. Розробка форми рами дзеркала. Розробка варіантів типу орнаменту, що буде використаний для оздоблення рами. Узгодження форми рами з орнаментом для її оздоблення. Компоновка предмету на площині аркуша. Прорисовка деталей. Світлотіньове моделювання. Робота з тоном. Закладання тіней – власних і падаючих. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [2],[4],[5],[6],[10],[14],[15],[18],[19],22].


^ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ VІ. РИСУНОК ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ (ПРЕДМЕТИ КУЛЬТУ)

ЗМІСТ

ЗАВДАННЯ №1. РИСУНОК НАПРЕСТОЛЬНОГО (АБО ЗАПРЕСТОЛЬНОГО) ХРЕСТА (20 годин)

Вивчення процесу проходження літургії в православній церкві, використання атрибутики. Дослідження святого престолу, його елементів, назв і функцій, залежність форми та декору від функціонального призначення. Розмір, форма, характер декору напрестольних та запрестольних хрестів.

Обрання варіанту завдання (напрестольний чи запрестольний хрест). Розробка ескізу графітним олівцем. Обрання техніки (туш, акварель). Компоновка загальної форми в тонких лініях. Моделювання тоном. Розробка орнаменту для оздоблення виробу, його узгодження з загальною формою, семантика. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[4],[5],[6],[10],[14],[15],[18],[19],22].

^ ЗАВДАННЯ №2. РИСУНОК ЦЕРКОВНОГО КАДИЛА

(20 годин)

Вивчення процесу використання даного атрибуту під час богослужіння. Дослідження його елементів, функцій, залежність форми та декору від функціонального призначення. Розробка ескізу графітним олівцем. Обрання техніки (туш, акварель). Компоновка загальної форми в тонких лініях. Моделювання тоном. Розробка орнаменту для оздоблення виробу, його узгодження з загальною формою, семантика. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[4],[5],[6],[10],[14],[15],[18],[22].

ЗАВДАННЯ №3. РИСУНОК АНАЛОЯ (22 години)

Вивчення процесу проходження літургії в православній церкві, використання даного атрибуту. Дослідження аналоя, його елементів, функцій, залежність форми та декору від функціонального призначення. Розмір, форма, характер декору.

Розробка ескізу графітним олівцем. Обрання техніки (пастель, гуаш). Компоновка загальної форми в тонких лініях. Варіант компоновки аналоя в інтер’єрі, кольорове узгодження, обрання гами, стильове узгодження. Моделювання тоном. Розробка орнаменту для оздоблення виробу, його узгодження з загальною формою, семантика. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[3],[4],[5],[6],[10],[14],[15],[17],[23].


^ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ VІІ. РИСУНОК ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ (ОСОБИСТІ ЖІНОЧІ ПРИКРАСИ)

ЗМІСТ

ЗАВДАННЯ №1. РИСУНОК ПРИКРАСИ ДЛЯ ГОЛОВИ: СЕРЕЖКИ

(20 годин)

Розробка ескізу графітним олівцем. Обрання стилю, в якому буде розроблено виріб. Вивчення варіантів замків і їх специфіки, обрання одного варіанту та узгодження з ним форми. Обрання техніки (акварель, гуаш). Компоновка загальної форми в тонких лініях. Розробка орнаменту для оздоблення виробу, його узгодження з загальною формою, семантика. Моделювання тоном. Проробка деталей. Ескіз з розробленим виробом на моделі. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[3],[4],[6],[10],[14],[17],[23].


^ ЗАВДАННЯ №2. РИСУНОК БРОШКИ

(20 годин)

Розробка ескізу графітним олівцем. Обрання стилю, в якому буде розроблено виріб. Обрання техніки (акварель, гуаш). Компоновка загальної форми в тонких лініях. Розробка орнаменту для оздоблення виробу, його узгодження з загальною формою, семантика. Моделювання тоном. Проробка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[4],[5],[10],[14],[15],[23].


ЗАВДАННЯ №3. РИСУНОК ПРИКРАСИ ДЛЯ ШИЇ: ЛАНЦЮЖОК З ПІДВІСКОЮ (28 годин)

Вивчення типів ланцюжків, принципів плетінь та замків. Обрання типу плетіння, замка ланцюжка, матеріалу, техніки майбутньої виконання розробленого виробу. Розробка дизайну підвіски в тонких лініях графітним олівцем. Обрання стилю виконання виробу. Форма, декор (орнамент), стильове узгодження з ланцюжком. Співвідношення мас, форм елементів ансамблю. Моделювання тоном. Прорисовка деталей. Узагальнення рисунку.

Література: [1],[2],[3],[4],[5],[6],[7],[10],[14],[156],[22].


^ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ VІІІ. РИСУНОК ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ (ОСОБИСТІ ЧОЛОВІЧІ ПРИКРАСИ)

ЗМІСТ

ЗАВДАННЯ №1. РИСУНОК ПЕРСНЯ (16 годин)

Обрання стилю для дизайну майбутнього виробу. Виконання ескізу в маленькому форматі. Побудова форми у тонких лініях. Проробка деталей. Розробка орнаменту. Узгодження форми та декору. Світлотіньове моделювання виробу. Деталізація елементів декору. Передача текстури обраного металу, каміння.

Література: [1],[2],[3],[4],[5],[6],[7],[10],[14],[156],[22].


ЗАВДАННЯ №2. РИСУНОК НАТІЛЬНОГО ХРЕСТА (17 годин)

Обрання матеріалів (метал, каміння). Визначення стилю. Вивчення існуючих форм, особливостей декору, залежності стилю оздоблення від функціональних особливостей. Розробка ескізу в тонких лініях. Нанесення сітки умовних позначок із зазначенням розміру, матеріалу, техніки виконання, кольору майбутнього виробу. Лінійно-конструктивна побудова предмета. Розробка деталей. Передача текстури матеріалів. Світлотіньове моделювання.

Література: [1],[2],[3],[4],[5],[6],[7],[10],[14],[156],[22].


ЗАВДАННЯ №3. РИСУНОК КИШЕНЬКОВОГО ГОДИННИКА

(23 години)

Визначення стилю. Розробка ескізу в тонких лініях. Лінійно-конструктивна побудова предмета. Розробка деталей. Передача текстури матеріалів. Світлотіньове моделювання. Проробка деталей. Розробка орнаменту. Узгодження форми та декору. Деталізація елементів декору. Передача текстури обраного металу, каміння. Світлотіньове моделювання виробу.

Література: [1],[2],[3],[4],[5],[6],[7],[10],[14],[156],[22].


Схожі:

Самостійна робота iconСамостійна робота студентів Напряму підготовки «Соціальна педагогіка» Англійська мова. Викладач – Нестер І.І
Самостійна робота студентів – це вид навчальної діяльності студентів, який передбачає їх самостійне навчання в позаурочний час. У...
Самостійна робота iconБібліотека кредитно-модульне навчання та самостійна робота студентів
К 79 Кредитно-модульне навчання та самостійна робота студентів [Текст]: реком список джерел (2005-2010) / Харків нац акад міськ госп-ва;...
Самостійна робота iconІV. Навчально-методична карта дисципліни «Психологія педагогічної творчості» Разом 108 год., лекції 10 год., семінарські заняття  16 год., індивідуальна робота – 10 год., самостійна робота 66 год., Пмк  4 год
Разом 108 год., лекції 10 год., семінарські заняття  16 год., індивідуальна робота – 10 год., самостійна робота 66 год., Пмк ...
Самостійна робота iconНавчально-методична карта дисципліни «Етнопсихологія»Разом
Ндивідуальна робота- 12год., самостійна робота – 48год., підсумковий контроль – 6 год
Самостійна робота iconРобоча програма валеологія з методикою викладання для студентів Інституту фізичної культури та реабілітації (за вимогами кредитно-модульної системи) структура програми навчальноної дисципліни
Самостійна робота (виконання домашніх завдань,робота над конспектом, з рекомендованою літературою, робота в Інтернет)
Самостійна робота icon100 Тема18: патологія енергетичного обміну* (*Самостійна робота студентів). Актуальність теми
Тема18: патологія енергетичного обміну(*Самостійна робота студентів). 2
Самостійна робота iconРобоча програма основи валеології для студентів Інституту фізичної культури та реабілітації (за вимогами кредитно-модульної системи) структура програми навчальноної дисципліни "основи валеології"
Самостійна робота (виконання домашніх завдань,робота над конспектом, з рекомендованою літературою, робота в Інтернет)
Самостійна робота iconСамостійна робота студентів з дисциплини «грошово-кредитні системи зарубіжних країн» Самостійна робота студентів (позааудиторна та аудиторна) проводиться відносно кожної теми дисципліни „Грошово-кредитні системи зарубіжних країн”
Нання є поточний модульний контроль, який націлений на перевірку засвоєння навчального матеріалу, одержаних навичок, здібностей в...
Самостійна робота iconПрограма дисципліни " діловодство" Усього за навчальним планом 162 з них: лекцій 12 практичних занять 16 самостійна робота 134 № з/п
Розділ V. Особливості роботи зі зверненнями громадян. Робота з документами, що містять комерційну таємницю
Самостійна робота iconРобоча програма дисципліни " діловодство" Усього за навчальним планом 162 з них: лекцій 12 практичних занять 16 самостійна робота 134 № з/п
Розділ V. Особливості роботи зі зверненнями громадян. Робота з документами, що містять комерційну таємницю
Самостійна робота iconРобоча програма з навчальної дисципліни «Практичний курс іноземної мови» для студентів ІІ курсу факультету пн спеціальність початкові класи та англійська мова
Самостійна робота (виконання домашніх завдань, робота в читальнім залі бібліотеки)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©zavantag.com 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи