Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 icon

Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2




Скачати 42.56 Kb.
НазваЛабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2
Дата25.12.2012
Розмір42.56 Kb.
ТипЛабораторна робота


Лабораторна робота № 2

Класи. Інтерфейси

Мета роботи:

1. Вивчення спадкування інтерфейсів

2. Варіанти завдань для Лабораторної роботи № 2.


Методичні рекомендації до виконання лабораторної роботи

1. Уважно прочитайте лекцію 3 та цю лабораторну роботу.

2. Виконайте і проаналізуйте всі наведені в лекції приклади.

3. Зверніть увагу, що клас, який наслідує інтерфейс, зобов'язаний повністю реалізувати всі методи інтерфейсу. У цьому відмінність від класу, що наслідує абстрактний клас, де похідний клас може реалізувати лише деякі методи базового абстрактного класу.

Клас, що успадковує інтерфейс і реалізує його методи, може оголосити відповідні методи класу відкритими (public).


4. Для поглибленого вивчення цього матеріалу прочитайте розділ 4 книги [2].


^ 2. Варіанти завдань для Лабораторної роботи № 2

Номер варіанта відповідає номеру прізвища студента у списку групи




варіан-ту

Зміст завдання

1

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Тварина, Кішка, Собака створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


2

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Персона, Робочий, Інженер створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


3

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Співробітник, Службовець, Робочий створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


4

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Деталь, Механізм, Виріб, Вузол створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


5

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Організація, Страхова Компанія, Нафтогазова Компанія, Завод створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами.


6

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Журнал, Книга, Друкарське_Видання створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


7

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Рослина, дерево, квіти створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


8

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Місцевість, Село, Місто створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


9

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Іграшка, Продукти, Товар створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


10

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Квитанція, Накладна, Документ, Рахунок створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


11

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Автомобіль, Потяг, Транспорт створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


12

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Викладач, професор, доцент створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


13

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Рослинний_продукт, Овочі, Фрукти, Зернові створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.

.

14

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Книга, Підручник, Конспект, Навчальний Матеріал створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.

.

15

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Меблі, Корпусні, М'які меблі, Кухні створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


16

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Будівля, Дім, Сарай, Сховище створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


17

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): ^ Повітряний транспорт, літак, вертоліт, транспортний літак створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


18

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): ^ Програмний продукт, операційна система, гра, інформаційна система створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.

.

19

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Комп'ютер, Сервер, Робоча станція створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.


20

1. Для одного з ієрархії класів (на вибір): Видання, звіт, курсова робота, збірка створити інтерфейсний клас з двома абстрактними методами. Реалізувати методи в класах.



Література

1. Лекція 3

2. C# 2005 и платформа .Net 3.0 для профессионалов. Нейгел К., Ивьен Б. и др. –М.: ООО “И.Д. Вильямс", 2008. –1376 с.


Схожі:

Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconЛабораторна робота № Вбудовані інтерфейси C# Мета роботи: Вивчення використання в програмах вбудованих інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №3
...
Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconЛабораторна робота №12 Класи-колекції C# Мета роботи: Вивчення використання в програмах вбудованих інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №12
Зверніть увагу на реалізацію в C# базових абстрактних структур даних таких як стек, черга, бінарне дерево, тощо. В с# вони реалізовані...
Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconМетодичні вказівки для самостійної роботи студентів при підготовці до лабораторної роботи навчальна дисципліна
Вивчення фізичних основ ультразвукових досліджень у клініці. Лабораторна робота №29
Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconЛабораторна робота 19 Спектральна густина випромінювальної здатності чорного тіла 1 Порядок виконання лабораторної роботи
Після виконання лабораторної роботи, потрібно виконати теоретичне завдання з теми роботи
Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconЛабораторна робота №12: "Розробка інтерфейсів та програмування діалогів в ms excel"
Мета роботи: Засвоїти основні принципи створення та застосування діалогів. Навчитися конструювати діалоги для керування програмними...
Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconЛабораторна робота №48 Вивчення явища фотолюмінесценції
...
Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconМетодичні вказівки для самостійної роботи студентів при підготовці до лабораторної роботи навчальна дисципліна
Зняття спектральної характеристики вуха на порозі чутності. Лабораторна робота №22
Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconЛабораторна робота №6: " Текстовий процесор ms word "
Мета роботи: Вивчення базових можливостей текстового процесора Microsoft Word, придбання початкових навичок роботи в Word
Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconЛабораторна робота №64: " Текстовий процесор ms word "
Мета роботи: Вивчення базових можливостей текстового процесора Microsoft Word, `набуття початкових навичок роботи в Word
Лабораторна робота №2 Класи. Інтерфейси Мета роботи: Вивчення спадкування інтерфейсів Варіанти завдань для Лабораторної роботи №2 iconЛабораторна робота №5 Компонентне програмування Мета роботи: Створення власних компонентів елементів управління Windows Forms Методичні рекомендації до виконання лабораторної роботи
Створити елемент управління на основі кнопки. Виконати приклад з лекції Модифікувати приклад, додаванням на кнопку рисунку. Вивести...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©zavantag.com 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи