Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка icon

Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка




Скачати 130.42 Kb.
НазваМіністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка
Дата04.07.2012
Розмір130.42 Kb.
ТипКонкурс

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Львівський національний університет імені Івана Франка





Програма

творчого конкурсу для абітурієнтів

факультету культури і мистецтв

напряму підготовки 6.020202 «Хореографія»


які вступають на скорочений термін навчання

на основі диплому за освітньо-кваліфікаційним рівнем

«Молодший спеціаліст»


Затверджено

на засіданні приймальної комісії

(протокол № 19 від 27 лютого 2012 р.)


Львів - 2012 р.


^ ЗАГАЛЬНІ ЗАУВАГИ


Творчий конкурс для абітурієнтів напряму „Хореографія” відбувається після прийому документів у терміни, встановлені Правилами прийому до Львівського національного університету імені Івана Франка на 2012 р. Упродовж періоду подачі документів для абітурієнтів будуть організовані консультації, де вони зможуть з’ясувати особливості проведення творчого конкурсу. За бажанням, під час консультацій абітурієнт може запропонувати для ознайомлення свій творчий доробок, але додаткові бали при вступі за це не нараховуються.


^ ОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО КОНКУРСУ


Творчий конкурс поділяється на дві частини: теоретичну та практичну.

  1. Теоретична частина передбачає:

    • Усну відповідь на 1 запитання із запропонованого переліку (див. додаток).

  2. Практична частина передбачає:

    • перевірку професійних даних (фізіологічні дані: розтяжка, виворотність, підйом стопи, крок, пропорційність тулуба; володіння хореографічною технікою; музичні здібності: відчуття ритму, слухові навики; ступінь акторської майстерності; здатність до хореографічного втілення художнього образу;

    • танцювальний урок (практичне виконання уроку класичного танцю на поставлені викладачем комбінації);

    • виконання танцювального номера (етюду) тривалістю до 3 хв. (класичний, народний, бальний, сучасний танець) за вибором абітурієнта;

    • виконання власного хореографічного номера (етюду) на задану тему (на підготовку дається 30 хв.)


Результати творчого конкурсу оголошують наступного дня і вносять до відомості за підписом голови комісії.


^ ШКАЛА І ПАРАМЕТРИ ОЦІНЮВАННЯ ТВОРЧОГО КОНКУРСУ


Максимальна кількість балів, що їх абітурієнт може набрати на конкурсі – 50. Нарахування проводиться у діапазоні від 0 до 50 балів.


^ Творча робота вступника оцінюється за такими параметрами:


  1. Оцінки професійних даних (фізіологічні дані: розтяжка, виворотність, підйом стопи, крок, пропорційність тулуба; володіння хореографічною технікою; музичні здібності: відчуття ритму, слухові навики; ступінь акторської майстерності; здатність до хореографічного втілення художнього образу: 0 – 10;

  2. Танцювальний урок: 0 – 10;

  3. виконання танцювального етюду (класичний, народний, бальний, сучасний танець): 0 – 10;

  4. Виконання власного хореографічного етюду на задану тему: 0 – 10;

  5. Усна відповідь на 1 запитання із запропонованого переліку: 0 – 10;



^ ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ


Комісія з оцінювання творчого конкурсу, затверджена Ректором Університету, працює в період проведення вступного випробування. Кожен її член заповнює індивідуальні картки за прийнятою шкалою і параметрами оцінювання творчого конкурсу. Результати підсумовують та ділять на кількість членів комісії, вираховуючи таким чином середнє арифметичне балів, що їх фіксують в екзаменаційній відомості за підписом голови комісії.


Додаток


^ Перелік питань

з співбесіди для абітурієнтів

з освітньо-кваліфікаційним рівнем:

молодший спеціаліст,

що поступають на скорочений термін навчання (3 курс) за умови вступу на споріднений напрям підготовки


^ Пояснювальна записка


Перелік питань співбесіди для абітурієнтів, що поступають на скорочений термін навчання (3 курс) з освітньо-кваліфікаційним рівнем: молодший спеціаліст за умови вступу на споріднений напрям підготовки, визначають відповідність рівня теоретичних знань абітурієнтів з навчальних дисциплін: історія хореографії, класичний танець, народно-сценічний танець, український танець, спортивно-бальний танець, сучасний танець, історико-побутовий танець, композиція і постановка танцю, історія костюму.


Перелік питань

з співбесіди для абітурієнтів


  1. Танець – вид мистецтва.

  2. Специфіка класичного, народного та сучасного танцю.

  3. Хореографія - історія становлення та розвитку.

  4. Джерела виникнення народного хореографічного мистецтва.

  5. Танець в культових ігрищах та сімейно-побутових традиціях, обрядах, піснях.

  6. Керівник хореографічного колективу – характеристика, завдання та обв’язки.

  7. Репетитор хореографічного колективу.

  8. Концертмейстер хореографічного колективу.

  9. Балетмейстер – характеристика, завдання та обв’язки діяльності.

  10. Педагог в хореографічному класі.

  11. Організаційна робота керівника хореографічного колективу.

  12. Навчально – тренувальна робота керівника хореографічного колективу.

  13. Інформаційна робота керівника хореографічного колективу.

  14. Робота над репертуаром хореографічного колективу.

  15. Послідовність дій по створенню хореографічного колективу.

  16. Документація керівника хореографічного колективу.

  17. Виховна робота у хореографічному колективі.

  18. Планування роботи в хореографічному колективі.

  19. Робота з батьками в хореографічному колективі.

  20. Підбір музичного матеріалу в роботі з хореографічним колективом.

  21. Робота над створенням хореографічних номерів.

  22. Збір хореографічного фольклорного матеріалу.

  23. Робота керівника хореографічного колективу з виконавцями хореографічних номерів.

  24. Стилі та напрямки сучасного хореографічного мистецтва.

  25. Джаз танець – історія виникнення та розвитку, характеристика і стилістичні особливості.

  26. Хіп-хоп танець – історія виникнення та розвитку, характеристика і стилістичні особливості.

  27. Диско танець – історія виникнення та розвитку, характеристика і стилістичні особливості.

  28. Модерн танець – історія виникнення та розвитку, характеристика і стилістичні особливості.

  29. Вуличні танці (street dance) – історія виникнення та розвитку, характеристика і стилістичні особливості.

  30. Фольк-джаз– історія виникнення та розвитку, характеристика і стилістичні особливості.

  31. Класичний танець – історія становлення та розвитку, характеристика і стилістичні особливості.

  32. Народно-сценічний танець – історія становлення та розвитку, характеристика і стилістичні особливості.

  33. Історико-побутовий танець – історія становлення та розвитку, характеристика.

  34. Роль музичного матеріалу в танці.

  35. Хореографічна лексика – хореографічного твору,

  36. Лібрето хореографічного твору.

  37. Режисерсько-балетмейстерський задум хореографічного твору.

  38. Закони драматургії хореографічного твору.

  39. Композиційний план хореографічного твору.

  40. Педагогічні прийоми та методи роботи при проведення уроку з хореографії.

  41. Перший хореографічний навчальний заклад в царській Росії.

  42. Історія створення академії танцю у Франції.

  43. Тренаж класичного танцю – мета та завдання.

  44. Основні вимоги і принципи класичного танцю.

  45. Методика виконання рухів тренажу класичного танцю.

  46. Методика виконання поз класичного танцю.

  47. Термінологія класичного танцю.

  48. Відомі діячі хореографії – теоретики та практики класичного танцю.

  49. Відомі діячі хореографії – теоретики та практики народно-сценічного танцю.

  50. Відомі діячі хореографії – теоретики та практики сучасної хореографії.

  51. Відомі діячі хореографії – українського танцю.

  52. Відомі діячі хореографії – теоретики історико - побутового танцю.

  53. Провідні діячі хореографічного мистецтва України.

  54. Тренаж народно-сценічного танцю – мета та завдання.

  55. Методика виконання рухів тренажу народно-сценічного танцю.

  56. Тренаж сучасного танцю – мета та завдання.

  57. Методика виконання рухів тренажу сучасного танцю.

  58. Художнє оформлення хореографічного номеру.

  59. Малюнок танцю.

  60. Історія створення балету «Спартак» (композитор А. Хачатурян).

  61. Історія створення балету «Лісова пісня» (композитор М. Скорульський).

  62. Балети на музику П. Чайковського „Спляча красуня”, „Лускунчик”, „Лебедине озеро ” та інші.

  63. А. Ваганова і її влад у формування методики викладання класичного танцю.

  64. Характеристика танцю «Гопак».

  65. Характеристика танців „Кадриль-дев’ятка”, „Василечки”.

  66. «Російські сезони» в Парижі – історія, організатори та учасники.

  67. Провідні танцівниці ХІХ століття Ф. Ельслер, А. Павлова, М. Кшесинська, Г. Уланова.

  68. М. Фокін, його творча діяльність.

  69. Будова та обладнання сценічного майданчика.

  70. Сучасний бальний (спортивний) танець історія виникнення та розвитку.

  71. Танці стандартної програми сучасного бального (спортивного) танцю.

  72. Танці латиноамериканської програми сучасного бального (спортивного) танцю.

  73. Естрадний танець його характеристика.

  74. Театралі установи де застосовується праця балетмейстера-постановника.

  75. Айседора Дункан – одна з основоположниць сучасної хореографії.

  76. Хореографічна мистецтво Іспанії.

  77. Хореографічна мистецтво Угорщини.

  78. Хореографічна мистецтво Польщі.

  79. Хореографічна мистецтво Росії.

  80. Хореографічна мистецтво Молдови.

  81. Хореографічна мистецтво Білорусії

  82. Хореографічна мистецтво України.

  83. Хореографічна мистецтво циганського народу.

  84. Традиційний одяг Центральної України, Наддніпрянщини, Волині, Полісся та інших регіонів.

  85. Традиційний одяг етнічних - груп Західної України.

  86. Традиційний одяг Центральної України.

  87. Характеристика історико-побутових танців епохи Середньовіччя.

  88. Характеристика історико-побутових танців епохи Відродження.

  89. Характеристика історико-побутових танців XVІІІ століття.

  90. Характеристика історико-побутових танців XІХ століття.


Список література

для підготовки абітурієнта:


Методика роботи з хореографічним колективом .

  1. Бондаренко Л. Методика хореографічної роботи в школі. – Київ: Музична Україна, 1974. – 240 с.

  2. Голдрич О. C. Методика роботи з хореографічним колективом: Посібник для студентів-хореографів навчальних закладів України І-ІІ рівнів акредитації (видання друге, виправлене та доповнене). – Львів: Сполом, 2007. – 72 с.

  3. Голдрич О. C. Методика викладання хореографії. – Львів: Сполом, 2006. – 84 с.

  4. Голдрич О. Хореографія: Посібник з основ хореографічного мистецтва та композиції танцю. – вид. друге, доповнене. – Львів: СПОЛОМ, 2006. – 172 с.

  5. Дереворіз О. Танцювальний гурток. – Тернопіль-Харків: Вид-во «Ранок», 2009. – 80 с.

  6. Тараканова А. П. Танцюйте з нами. Навчально-методичний посібник для вчителів хореографії (1 – 4 кл) і керівників хореографічних гуртків (початковий рівень0 загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. – Вінниця: Нова книга, 2010. – 160 с.


Композиція і постановка танцю

  1. Загайкевич М. П. Драматургія балету. – Київ: Наукова думка, 1978. – 257 с.

  2. Захаров Р. Записки балетмейстера. – М.: Искусство, 1976. – 351 с.

  3. Захаров Р. Искусство балетмейстера. – М.: Искусство, 1954. – 428 с.

  4. Захаров Р. Сочинение танца: Страници педагогического опыта. – М.: Искусство, 1983. – 224 с.

  5. Кривохижа А. М. Гармонія танцю: Навчально-методичний посібник з викладання курсу. – Кіровоград, 2006. – 88 с.

  6. Сирнов И. В. Искусство балетмейстера: Учебное пособие для студентов культурно просветительских факультетов вузов культури и искусств. – М.: Просвещение, 1986. – 192 с.

  7. Чмиль В. А. Композиция и постановка танца (на базе основной обще-образовательной школы). – Киев, 1991 – 37 с.

  8. Ястребов Ю. Балетмейстер в театре оперетты: Метод. Пособие. – М.: Искусство,1981. – 103 с.


Український, народно-сценічний танець

  1. Авраменко В. Українські національні танки, музика і стрій. – Голівуд – Ню-Йорк – Винніпег – Київ – Львів, 1947. – 80 с.

  2. Василенко. К. Ю. Лексика українського народного-сценічного танцю. – Київ: Мистецтво, 1971. – 564 с.

  3. Верховинець В. М. Теорія українського народного танцю: 5-те видання, доповнене. – Київ: Музична Україна, 1990. – 150 с.

  4. Герасимчук Р. Народні танці українських Карпат. Книга 1. Гуцульські танці. – Львів: Національна академія наук України. Інститут народознавства, 2008. – 608 с.

  5. Герасимчук Р. Народні танці українських Карпат. Книга 2. Бойківські і лемківські танці. – Львів: Національна академія наук України. Інститут народознавства, 2008. – 608 с.

  6. Голдрич О. С. Барви Карпат: Танці з репертуару народного ансамблю пісні і танцю "Черемош" та народного ансамблю танцю "Полонина". Творчий збірник для керівників танцювальних колективів. – Львів, 1999. – 130 с.

  7. Голдрич О. С. Танцюймо разом: Танці з репертуару народних ансамблів вишів м. Львів: "Черемош", "Полонина", "Підгір’я". – Львів: Сполом, 2006. – 288 с

  8. Голдрич О., Хитряк С. Музична хрестоматія. – Львів: Край, 2003. – 232 с.

  9. Гребєнщиков С. М. Белорусские танцы. – Минск: Наука и техника, 1978. – 240 с.

  10. Гуменюк А. Народне хореографічне мистецтво України. – Київ: Академія наук Української РСР, 1962. – 360 с.

  11. Гуменюк А. Українські народні танці. – Київ: Наукова думка, 1969. – 616 с.

  12. Зайцев Є., Колесниченко Ю. Основи народно-сценічного танцю. Навчальний посібник для вищих закладів культури і мистецтв І – ІV рівнів акредитації / Видання друге, доопрацьоване і доповнене – Вінниця: Нова книга, 2007. – 416 с.

  13. Лопухов А.В., Ширяев А. В., Бочаров А. И. Основы характерного танца. 3-е изд., стер. – Санк-Петербург: Лань, Планета музыки, 2007. – 344 с.

  14. Пуиг Кларамунг Альфонсо. Искусство танцы фламенко / Пер. с исп. и предисл. Н. Ю. Ванханен. – М.: Искусство. 1984. – 183.

  15. Ткаченко Т. Народне танцы. – М.: Искусство, 1954. – 682 с.

  16. Чуперчук Я. М., Сидоренко П. В. Голубка: Бібліотека художньої самодіяльності № 24. – Київ: Мистецтво, 1972. – 216 с.

  17. Шелюга С., Горяинова О. Самоучитель испанских и цыганских танцев. Фламенко / Серия "Жизнь удалась". – Ростов на Дону: Феникс, 2005. – 160 с.


Сучасний танець

  1. Лисицкая Т. С. Гимнастика и танец. Джаз-гимнастика. Диско-гимнастика. Брейкданс. – М.: Советский спорт, 1988. – 48 с.

  2. Плахотнюк О. А. Стилі та напрямки сучасного хореографічного мистецтва – Львів. ЦТДЮГ, 2009. – 80с.

  3. Никитин В.Ю. Стрейчинг в профессиональном обучении современному танцу: Методическое пособие. – М.: Издательство "ГИТИС", 2005 – 74 с.

  4. Никитин В.Ю. Композиция урока и методика преподавания модерн-джаз танца. – М.: ИД "Один из лучших", 2006 – 253 с.

  5. Никитин В.Ю. Модерн-джаз танец: Этапы развития. Метод. Техника. – М.: ИД "Один из лучших", 2004 – 414 с.

  6. Шариков Д. І. Класифікація сучасної хореографії. – К.: Видавець Карпенко В. М., 2008. – 168 с.

  7. Шариков Д. І. Сучасна хореографія як феномен художньої культури ХХ століття. / Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. – К.: Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2008. – 20 с.

  8. Шариков Д. І. “Contemporary dance” у балетмейстерському мистецтві: Навчальний посібник. – Київ: КиМУ, 2010. – 173 с.

  9. Шереметьевская Н. В. Прогулка в ритмах степа. – М.: Печатное дело, 1996. – 240 с.

  10. Шереметьевская Н. В. Танец на эстраде. – М.: Искусство, 1985. – 416 с.

Історико-побутовий танець.

  1. Васильева Е. Танец. – М.: Искусство, 1968. – 246 с.

  2. Васильева-Рождественская М. В. Историко-бытовой танец: Учебное пособие. – 2-е изд., пересмотренное. – М.: Искусство, 1987. – 382 с.

  3. Воронина И. Историко-бытовой танец: Учабное пособие. – М.: Искусство, 1980. – 128 с.


Бальний танець (Спортивний танець)

  1. Азбука танцев / Авт.-сост. Е.В. Динниц, Д. А. Єрмаков, О. В. Иванникова. – М.: ООО "Издательство АСТ"; Донецк: Стакер, 2004. – 286 с.

  2. Борисова Н. Хочу на бал. – М.: ИД «Век Информации», 2008 – 144 с.

  3. Браиловская Л.В. Самоучитель по танцам: вальс, танго, самба / Серия "Жизнь удалась". – Ростов-на-Дону: Фенікс, 2005. – 160 с .

  4. Ги Дени, Люк Дассвиль. Все танцы. – Киев: Музична Україна, 1983. – 340 с.

  5. Згурський А. Методика викладання бальних танців у школі. – Київ: Музична Україна, 1978. – 112 с.

  6. Латиноамериканские танцы: Румба и ча-ча-ча / Авт.- сост. О. В. Иванникова. – М.: ООО "Издательство АСТ"; Донецк: Стакер, 2003. – 61 с.

  7. Классический танцы. Танго и медленый вальс / Авт.- сост. О. В. Иванников. – М.: ООО "Издательство АСТ"; Донецк: Стакер, 2003. – 74 с.

  8. Мищенко В. А., Тимошенко О. А Спортивные бальные танцы для начинающих. – Харьков: Синтес, 2003 – 192 с.

  9. Мур Апекс. Бальне танцы / Пер. с англ. С. Ю. Бардиной. – М.: ООО "Издательство АСТ", " Издательство Астрель", 2004. – 319 с.

  10. Танцюйте с нами. Бальне и массовые танцы для детей школьного возраста / состав. Л. А. Бондаренко. – Киев: Музична Україна, 1988. – 238 с.


Історія хореографії

  1. Бахрушин Ю. А. История руского балета. Учебное пособие для ин-тов культуры, театр., хореогр., и культ.-просвет. Училищ. Узд. 3-е. – М.: Просвещение, 1977. – 287 с.

  2. Блок Л. Д. Классический танец: История и современность. – М.: Искусство, 1987. – 556 с.

  3. Демидов А.П. "Лебединое озеро". – М.: Искусство, 1985. – 366 с.

  4. Демків Д. Ярослав Чуперчук: феномен гуцульської хореографії: Нарис, Спогади, Фотоматеріали. – Коломия: Вік, 2001. – 168 с.

  5. Житомирський Д. Балети Чайковського. – М.: Государственное музыкальное издательство, 1957. – 120с.

  6. Константинова М. Спящая красавица. – М.: Искусство, 1990. – 239 с.

  7. Красовская В. Русский балетный театр начала ХХ века. 2. Танцовщики. – Ленинград: Искусство, 1972. – 456 с.

  8. Красовская В. Русский балетный театр от возникновения до середины ХІХ века. – М.: Искусство, 1958. – 309 с.

  9. Красовская В. История русского балета: Учебное пособие. – Ленинград.: Искусство, 1978. – 231 с.

  10. Паламарчук О. Музичні вистави Львівських театрів (1779 - 2001). – Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2007. – 448 с.

  11. Пасютынськая В. М. Волшебный мир танца: Книга для учащихся. – М.: Просвещение, 1985. – 223с.

  12. Пожидаев Г. "Спартак" Белеет А. Хачатуряна. – М.: Музыка, 1978. – 48 с.

  13. Тимофеева Н. В. Мир балета: история, творчество, воспоминания. – М.: ТЕРРА, 1993. – 368 с.

  14. Роман с Танцем. / Составитель М. Ю. Еремина. – Санк-Петербург: ООО ТФ «Созвездие», 1998. – 252 с.

  15. Станішевський Ю. Балетний театр України, 1925 – 1985: Шляхи і проблеми розвитку. – Київ: Музична Україна, 1986. – 240 с.

  16. Суриц Е. Я. Хореогрфическое искустство двадцатых годов. – М.: Искусство, 1979. – 360 с.

  17. Худаков С. Н. Всеобщая история танца. – М.: Эксмо, 2009. – 608 с.

  18. Худаков С. Н. Иллюстрированная история танца. – М.: Эксмо, 2009. – 288 с.


Історія костюму

  1. Космічна О. Ю. Український народне вбрання. – Київ: Балтія-Друк, 2006. – 64 с.

  2. Культура і побут населення України: Навчальний посібник для вузів / В. І. Нулко, л.Ф. Артюр, В. Ф. Горленко. – Київ: Либідь, 1991. – 232 с.

  3. Матейко К. Український народний одяг. – Київ: Наукова думка, 1977. – 224 с.

  4. Матейко К. Український народний одяг. Етнографічний словник. – Київ: Наукова думка, 1996. – 196 с.

  5. Мерцалова М. Н. История костюма. – М.: Искусство, 1972. – 200 с.

  6. Ніколаєва Т. О. Історія українського костюма. – Київ: Либіть, 1996. – 176 с.

  7. Ніколаєва Т. О. Український костюм. Надія на ренесанс. – Київ: Дніпро, 2005. – 320 с.

  8. Стельмащук Г. Г. Давнє вбрання на Волині: Етнографічно - мистецтвознавче дослідження. Монографія. – Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2006. – 280 с.

  9. Шевнюк О. Л. Історія костюма: Навч. посіб. – Київ: Знання, 2008. – 375 с., 37 с. кольор. іл.

  10. Шульгина А. Н., Томилина Л. П. Костюмы для художественной самодеятельности. – М.: Профиздат, 1976. – 168 с.







Схожі:

Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту україн Львівський національний університет імені Івана Франка
Розроблено та внесено: Юридичним факультетом Львівського національного університету імені Івана Франка
Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту україн Львівський національний університет імені Івана Франка
Розроблено та внесено: Юридичним факультетом Львівського національного університету імені Івана Франка
Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту україн Львівський національний університет імені Івана Франка
Розроблено та внесено: Юридичним факультетом Львівського національного університету імені Івана Франка
Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту україн Львівський національний університет імені Івана Франка
Розроблено та внесено: Юридичним факультетом Львівського національного університету імені Івана Франка
Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту україн Львівський національний університет імені Івана Франка
Розроблено та внесено: Юридичним факультетом Львівського національного університету імені Івана Франка
Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти і науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка Факультет іноземних мов

Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка Факультет іноземних мов Кафедра іноземних мов для
«Магістр» на природничих факультетах Львівського національного університету імені Івана Франка
Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти і науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка Факультет журналістики Шановні колеги!
move to 0-3566242
Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка Юридичний факультет Кафедра трудового, аграрного
Правові форми використання земель в Україні. Завдання для проведення практичних занять. – Львів: юридичний факультет Львівського...
Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка Юридичний факультет Кафедра трудового, аграрного
Право приватної власності на землі в Україні та його гарантії. Завдання для проведення практичних занять. – Львів: юридичний факультет...
Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Львівський національний університет імені Івана Франка iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту україни львівський національний університет імені івана франка
Розробники: В. О. Дяків, канд геол наук, доцент кафедри екологічної та інженерної геології І гідрогеології
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©zavantag.com 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи